tinasparkles

Alla inlägg under juli 2013

Av Tina Öhman - 21 juli 2013 08:04

Godmorgon jag vaknade nu. Man vill ju i alla fall vakna kanske klockan 10 men men idag vaknade jag nu. Jag kan typ inte somna om när jag har vaknat så jag får väl gå upp nudå.

Underbara William han är min idol. <3

Av Tina Öhman - 20 juli 2013 21:59

Hej igen, hemma hos mamma efter en dag hos pappa. Har kollat på Jönssonligan det är fan bäst ju. Har ni sett filmerna? Om inte måste ni se dom, dom finns också på YouTube. Dom är jättebra det lovar jag.

Av Tina Öhman - 20 juli 2013 19:11

Tihi va fin den blev ändå eller vad tycker ni? Jaja det tycker jag i alla fall hej då.

Av Tina Öhman - 20 juli 2013 18:55

Hej pappa hjälper mig att snickra en liten låda till min kanin. Lägger ut en bild när den är klar det lovar jag. Hej då så länge.

[Bild]

Av Tina Öhman - 20 juli 2013 12:24

Godmorgon alla mina fina läsare. Vad ska ni hitta på idag? Jag ska åka till min pappa och träffa farmor och farfar snart. Idag bloggar jag ifrån min iPhone för min dator är så seg att starta. Ha en bra dag så hörs vi ikväll tjao.

Av Tina Öhman - 19 juli 2013 18:15

Hej igen, just nu kollar jag på Skärgårdsdoktorn. Har ni sett den serien? Jag har nog inte sett en bättre serie faktiskt. Om ni vill se Skärgårdsdoktorn så går det på tv idag klockan 20.00 Andra Säsongen avsnitt 3 är det idag och den heter: Fäder. Om ni ser/sett den så kommentera gärna vad ni tycker om den. Ha en fortsatt bra kväll. Jo föresten om det är något som ni tycker är jobbigt eller några frågor säg det till mig då. Jag hjälper er gärna.  

Av Tina Öhman - 19 juli 2013 12:04

Hejsan den här bloggen kommer att handla om mig och lite olika saker. Jag tror att det kommer bli väldigt många bilder i min blogg. Men det kanske blir kul.  Idag ska jag släppa ut min kanin (Frippe) i en ute bur för dagen. Det är typ det jag ska göra idag. Jo jag ska laga lite korv till lunch. Föresten följ mig på Instagram gjorde en ny idag: TinaSparkles13 Och Twitter: FANSpetz hej då så länge.              

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kolla in min presentation!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pekare

Ovido - Quiz & Flashcards